top of page

רינגו מצטרף לביטלס

ב-18.8.1962, ז"א היום לפני 56 שנים, רינגו סטאר הופיע לראשונה עם הביטלס ובכך הצטרף ללהקה באופן רשמי.


ארבעה ימים קודם לכן (14.8) ביקש ג'ון מרינגו להצטרף, ולאחר יומיים (16.8) פיט בסט פוטר ע"י בריאן אפשטיין.


הביטלס לא סתם פנו לרינגו. הוא נחשב למתופף מצויין, ויש מי שהתייחסו אליו כמתופף הטוב ביותר בליברפול. באותם הימים רינגו היה המתופף של הלהקה המוצלחת השנייה שיצאה מליברפול - Rory storm & the hurricanes, כך שבמעברו לביטלס הוא בעצם הבריז לרורי סטורם.

תמונה מסשן הצילומים הראשון של רינגו כמתופף של הביטלס

"We really started to think we needed 'the greatest drummer in Liverpool,'" Paul McCartney said, also in Anthology. "And the greatest drummer in our eyes was a guy, Ringo Starr, who had changed his name before any of us, who had a beard and was grown up and was known to have a Zephyr Zodiac." - פול




רינגו הכיר את חברי הביטלס כבר מ-1959, והוא אף החליף את פיט בסט מדי פעם כשפיט לא יכול היה להופיע, כך שזה לא היה שוק גדול לרינגו או לג'ון, פול ולג'ורג', וההסתגלות הייתה מהירה סה"כ מבחינתם. ההתנגדות הגיעה דווקא מצד המעריצים שתמכו בפיט ולא הסכימו לקבל את רינגו. זה אף הגיע למצב בו ג'ורג' הרביץ למעריץ תומך פיט שתקף את רינגו.


בתמונות המצורפות תוכלו לראות:

1) את התמונות הראשונות של הביטלס עם רינגו, מהופעה בקאברן ב22/8/1962. שימו לב לכתובת על התופים, "רינגו סטאר" ולא "הביטלס". שימו לב לשיער שלו - עוד לא הספיקה לגדול לו תסרוקת הביטל. 2) התמונות הראשונות שצולמו של רינגו מספר ימים לאחר צירופו ללהקה. שוב, שימו לב לשיער. 3) גלויה עם חתימות של הביטלס, ממרץ 1962, ז"א עוד מלפני צירופו של רינגו ללהקה. עם זאת, רינגו החליף פה את פיט כך שגם הוא חתם על הכרטיס.



73 צפיות
bottom of page