top of page

פול מקרטני, איש משפחה

הפעם אני רוצה לנגוע בצד אחר באישיותו של פול מקרטני, שמיותר לציין שאני עוקב אחר חייו ולא רק בקטע המוזיקלי. פול כאב וכאיש משפחה, שגם ככזה מסתבר שהוא דוגמא ומופת.


פול תמיד אהב ילדים וכשהתחתן עם לינדה איסטמן שהייתה רק בת 27 אבל כבר גרושה ואם לילדה בת 7 מנישואים קודמים, זה לא מנע ממנו לאמץ בשמחה את הת'ר הקטנה, להתייחס אליה כאילו היא בתו האמיתית, להשתעשע איתה ואף להביא אותה לאולפן (ראו תמונה בעת הקלטת האלבום Let It Be). פול אף התבטא לגביה ואמר שהיא 'ילדה מבריקה'.


הת'ר הייתה שם כל הזמן, גם כשאמה הביאה לעולם את מרי, סטלה וג'יימס, עם אביה החדש והמפורסם, גם כשכולם עברו לחווה בסקוטלנד. בהמשך חייה היא נסעה לטוסון, אריזונה, כדי לחיות עם אביה הביולוגי איתו חזרה לקשר בשנות ה-80, אבל לבסוף חזרה לאנגליה.


את רגישותו הנפלאה של פול לילדים אפשר היה לראות עוד קודם, במאי 68', כשג'ון לנון ואשתו סינתיה התגרשו. מקרטני נסע במיוחד לקיימברידג' כדי לבקר את סינתיה וג'וליאן בן ה-5. "לעולם לא אשכח את הדאגה והאכפתיות של פול לבוא לראות אותנו" אמרה סינתיה באחד הראיונות.


"ידעתי שזה הולך להיות להם לא קל", אמר אז פול וכדי לעודד את מצב רוחו של ג'וליאן הקטן הוא כתב לו את השיר "היי ג'ולס" שאחר כך שונה ל"היי גו'ד" מטעמים אמנותיים, והפך לאחד משירי הביטלס הגדולים ביותר. שימו לב איך בתמונה המצורפת, ג'וליאן נותן יד דווקא לפול, בעוד אביו ג'ון, נמצא מאחור.


לבד משלושת ילדיו + הת'ר, מקרטני הביא בת נוספת, ביאטריס מילי, מנישואיו להתר מילס, ממנה התגרש ב-2006.

ביאטריס נקראה על שם אמה המנוחה של מילס, ביאטריס, ואחת מדודותיו של מקרטני, מילי מקרטני, שהייתה יחסית מקורבת לפול. ביאטריס מילי כיום כבר בת 18, אבל חיה חיים נורמלים הרחק מעין הציבור. עפ"י השמועות, יש לה יכולות גבוהות בתחום הכתיבה, אבל היא שואפת דווקא להיות ביולוגית.


לסיכום, מה אפשר להגיד? בעולם הסקס, סמים והרוקנרול שפול חי אותו לכל אורכו, להישאר פמילי גאיי מובהק, לעמוד בכל הזעזועים שעבר אבל תמיד לעמוד על הרגליים וליצור תא משפחתי חדש, תוך ניהול יחסים טובים עם כל ילדיו, זה באמת משהו מיוחד. כן פול, אתה משהו מיוחד!



149 צפיות
bottom of page