top of page

הת'ר מקרטני

פוסט ראשון בסדרה שמטרתה לסקור את הדור השני והשלישי (לפעמים אפילו רביעי) לארבעת המופלאים. כל פוסט יעסוק בצאצא/ית אחרת. והראשונה במבינהם - הת'ר מקרטני. בתה של לינדה מנישואיה הראשונים שאומצה רשמית ע"י פול.

הת'ר מקרטני נולדה ב 31.12.1962, בטוסון, אריזונה, ללינדה איסטמן (מקרטני) וג'וזף מלוויל סי, גיאולוג אמריקאי. לינדה וג'וזף נפרדו אחרי פחות משנה וחצי ביחד, והתגרשו סופית ביוני 1965. לינדה פגשה את פול בכמה הזדמנויות כשהגיעה לצלם הופעות, וכשפול וג'ון הגיעו לניו יורק לקדם את אפל. לאחר הפרידה מג'יין אשר, פול הציע ללינדה לבוא לבלות איתו קצת זמן באנגליה. החיבור של פול להת'ר היה מיידי, ואפילו אחת הסיבות שבגללן התאהב כל כך בלינדה. פול תמיד רצה ילדים, וכשפגש את הת'ר לראשונה (כשהיתה בת כמעט 6),הוא התעקש שהיא ולינדה יעברו לגור איתו. אחרי שהן אכן עשו כך,הוא נהג להקדיש לה זמן: לשחק איתה, להקריא לה סיפורים, לצייר איתה ואפילו לשיר לה לפני השינה. כשפול ולינדה התחתנו במרץ , 1969 הת'ר אומצה ע"י פול באופן רשמי, והגדירה אותו כאביה לכל דבר.

כשגדלה, הת'ר התחילה להתעניין יותר באומנות, היא למדה קצת צילום וטכניקות הדפסה שונות, אבל כשהעמיקה את העניין באומנות והחלה ללמוד בקולג', היא התמקדה יותר בקדרות ועיצוב, והחליטה שזה התחום בו היא רוצה לעסוק.

אחרי הלימודים, בשנות העשרים לחייה, היא אושפזה לזמן קצר כדי לטפל בהפרעה רגשית שהיתה לה, ואחרי שהתייצבה והחלימה, נסעה למקסיקו לחיות עם שבטים מקומיים. בהמשך, הת'ר נסעה לטוסון, אריזונה כדי לחיות עם אביה הביולוגי איתו חזרה לקשר בשנות ה-80, אבל לבסוף חזרה לאנגליה.

בשנת 1999, זמן קצר אחרי שלינדה נפטרה, הקימה חברה פופולרית לכלי בית. הראיון שנתנה אז, היה גם הראיון הפומבי האחרון שהיא קיימה. הת'ר קנאית לפרטיות שלה ומשתדלת להתרחק מהעין הציבורית.

תמונות:


הת'ר ופול, 1969-1968















הת'ר וג'ורג' האריסון, באולפן אבי רואוד, 1969.














עם פול ומרי, 1972 בקירוב




















לינדה, הת'ר, מרי וסטלה, 1975






















עם מוצרי קדרות שיצרה






















תמונה נדירה מאוד, והעדכנית ביותר של הת'ר מאז 1999 - עם פול, 2014


הסרטון מהשקת קו מוצרי הבית של הת'ר, בו פול כמובן הגיע לתמוך. מקרטני מרבה להופיע לתמוך בילדיו בחייהם המקצועיים (תצוגות אופנה של בתו סטלה, תערוכות של בתו הצלמת מרי, והופעות של בנו הזמר, ג'יימס) , לתערוכות של מרי, להופעות של ג'יימס וכו')


742 צפיות
bottom of page