top of page

24.10.1950 - מיי פאנג נולדה במנהטן

מיי פאנג נולדה במנהטן לזוג מהגרים מסין והחלה לעבוד בשנת 1970 כפקידת קבלה בחברת אבקו, חברת הניהול של אלן קליין שניהלה בין היתר גם את אפל רקורדס, ג'ון לנון, ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר.


היא התבקשה לעבוד כמזכירה האישית של ג'ון ויוקו בפרויקטים של סרטי האוונגארד שלהם והפכה לבסוף למזכירה האישית שלהם כשהם עברו לגור בניו יורק ב-1971.


במהלך שנת 1973 ג'ון ויוקו עמדו בפני משבר בחיי הנישואין שלהם ויוקו הציעה את מיי פאנג כבת זוג עבור ג'ון.


ג'ון ומיי עזבו באוקטובר 1973 את ניו יורק ועברו ללוס אנג'לס. במהלך התקופה הזו ג'ון שתה הרבה אלכוהול. כמו כן, מיי דאגה לכך שג'וליאן, בנו של ג'ון, יפגוש את אביו לאחר ארבע שנים של נתק ביניהם וג'ון אף נפגש עם פול מקרטני במרץ 1974 לסשן הקלטות, היחידי לאחר פירוק הביטלס.


ביוני 1974 ג'ון ומיי חזרו לניו יורק ואימצו שני חתולים בשם מייג'ור ומיינור. במהלך התקופה שג'ון ומיי היו ביחד ג'ון הקליט את שני האלבומים האחרונים שלו לפני שלקח פסק זמן ממוזיקה למשך חמש שנים - Walls and Bridges ו-Rock 'n' Roll.


בפברואר 1975 ג'ון ומיי תכננו לבקר את פול מקרטני ביו אורלינס, כשהקליט שם את האלבום Venus and Mars עם להקת ווינגס, אך יום לפני הביקור, ג'ון ויוקו חזרו להיות ביחד והביקור בוטל.


ג'ון ניתק בבת אחת את הקשר שלו עם מיי פאנג, כשהיא התקשרה אליו למחרת יוקו ענתה ואמרה שהוא לא זמין. היא פגשה אותו אצל רופא השיניים לאחר יומיים וג'ון הודיע לה שהוא חזר ליוקו והקשר ביניהם הסתיים.


תקופת הרומן בין ג'ון לנון למיי פאנג נמשכה 18 חודשים ונקראה "סוף השבוע האבוד".

מיי פאנג פרסמה ב-1983 ספר זכרונות בשם Loving John ששונה לאחר מכן ל-John Lennon: The Lost Weekend.





bottom of page