top of page

הביטלס ומייקל ג'קסון

עודכן: 24 בדצמ׳ 2020

זה ידוע שמייקל היה מעריץ גדול של להקת הביטלס, ומתוקף מעמדו היה היחיד שהיה יכול לעשות משהו כדי להתקרב ולהיות חלק ממנה.


זה התחיל בשיחת טלפון שלו לפול מקרטני (שבהתחלה כלל לא ידע מי זה) שבה הציע לו שהם "יכתבו ביחד להיטים". ג'קסון, מבחינתו, ראה את עצמו ממשיך דרכו ומחליפו של ג'ון לנון.


כבר באלבום הראשון שלו, off the wall, מייקל ביצע קאוור לשיר Girlfriend של פול. לאחר ההצלחה הגדולה של האלבום, פול לא היה יכול להתעלם, וקיים איתו סדרה של מפגשים בהם השניים ישבו וכתבו יחדיו שירים. שניים מתוכם, הדואטים the girl is ו- say say say זכו להצלחה גדולה, והראשון אף הופיע באלבום "מותחן", האלבום הנמכר ביותר בכל הזמנים.


הם כתבו עוד כמה שירים יחדיו, אך הם לא ראו אור (אחד מתוכם שוחרר לאחרונה).


בנוסף לכך, מייקל ג'קסון היה קרוב מאוד ליוקו אונו ולבנה שון (שטען שהם היו רק חברים והוא לא ניצל אותו מינית). שון אף הופיע עם מייקל בסרט "סהרורי" שבו ביצע מייקל גרסת כיסוי לשיר של ג'ון לנון come together שאף הופיע באלבומו "history". בנוסף, נחשף לאחרונה שמייקל ביצע גרסת כיסוי גם לשיר "She is leaving home".


מייקל גם נפגש עם ג'ורג' האריסון, השניים התראיינו יחדיו (הראיון המלא התפרסם לאחרונה, ויש שם קטע שבו ג'ורג' אומר שהוא כתב את השיר "something" ומייקל אומר לו שהוא היה בטוח שג'ון ופול כתבו את זה, ואז ג'ורג' אומר לו בכעס- כולם חושבים שהם כתבו את זה). השניים התידדו ונפגשו מספר פעמים לאחר מכן.


בשלב כלשהו מייקל קנה את הזכויות לשירי הביטלס, דבר שעורר את זעמם של חברי הלהקה, ובכך נוצר הנתק בינו לבינם.


פול סיפר שהם נפגשו עוד מספר פעמים לאחר מכן והשיחות בינהים היו ידידותיות.


לאחר מותו של מייקל פול שחרר הודעת אבל מרגשת-

""It's so sad and shocking. I feel privileged to have hung out and worked with Michael. He was a massively talented boy man with a gentle soul. His music will be remembered forever and my memories of our time together will be happy ones. I send my deepest sympathy to his mother and the whole family and to his countless fans all around the world."

82 צפיות
bottom of page